Voorbeelden


www.evenement2005.nl


www.warchild.nl


www.distributiecare.nl

www.denkverder.nl
 

Evenement 2005
Deze vakbeurs vormt het enige platform waar alle disciplines van de evenementenbranche en potentiële opdrachtgevers uit bedrijfsleven, overheid en non-profit sector elkaar ontmoeten.
Het motto van Evenement 2005 luidt “Ready to move?” In beweging zijn, in beweging brengen en in beweging blijven…
Als supporting partner ondersteunde Clickshots dit evenement door het maken van een treffende, sfeervolle en kleurrijke foto reportage. Ook de fotomarketing voor dit event is succes door ons uitgevoerd.

Friends For War Child Concert
Het tweede Friends for War Child Concert was wederom een groot succes! Ahoy’ was gevuld met duizenden Friends van War Child. Zij werden getrakteerd op een bijzondere show met spetterende optredens van bekende Nederlandse artiesten en artiesten uit oorlogsgebieden.

Clickshots ondersteunde de marketingcampagne van War Child middels het uitvoeren van een effectieve fotomarketing actie. Duizenden Friends werden door onze fototeams gefotografeerd. Diezelfde avond stonden de foto's al online om als e-card verstuurd te worden.

DistributieCare
In opdracht van DistributieCare voerde Clickshots een fotomarketingactie uit tijdens een speciaal concert van Marco Borsato.
De fotomarketing was onderdeel van een reclamecampagne gericht op de detailhandel waarbij detaillisten konden sparen voor ‘vip-kaarten’ voor een speciaal concert van Marco Borsato.
Mede dankzij de fotomarketing werd er nog lang nagepraat over dit evenement.
Een jaar later was clickshots wederom van de partij in Heineken Music Hall om nogmaals een succesvolle fotomarketing uit te voeren.

Het Rijk - Ministerie van Binnenlandse Zaken
In opdracht van het Ministerie van Binnenlandse Zaken verzorgde Clickshots een fotomarketingactie ter ondersteuning van een imago-campagne van het Rijk. Vele studenten werden in en rond de stand van het Rijk gefotografeerd waarop zij de volgende dag hun foto via de speciale actiesite konden bekijken en downloaden.
De actie-site was er op gericht een beeld te schetsen van het werken als Rijksambtenaar. Wat is het Rijk, maar vooral: wat voor mensen werken er.

"Clickshots evenementenfotografie brengt sfeer en emotie kleurrijk in beeld"